HomePortalLog inFAQSearchRegisterMemberlistUsergroups

Share | 
 

 new here

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Lashan
Chimp
Chimp


Female
Number of posts : 5
Age : 27
Country : Canada
Posting Points (or spam points) : 0
Registration date : 2007-02-28

PostSubject: new here   Wed 28 Feb 2007, 10:45 am

hi all, i have to say this is a very nice server with all the stuff it has and the ppl r nice as well Smile my name on the server is "Snow_Wolfess" and i have already met a few ppl. the nomads here r hard too , the hardest ive ever seen in any mod (not talking about the "human" nomads :p ). the new systems r nice and i like the way the new ships have been balanced. keep up the good work because im sure it will only get better Wink

have fun all,
Lashan
Back to top Go down
View user profile
Tunicle
Possible Monkey God
Possible Monkey God
avatar

Male
Number of posts : 2183
Age : 54
Country : UK
Posting Points (or spam points) : 56
Registration date : 2007-02-20

PostSubject: Re: new here   Wed 28 Feb 2007, 10:53 am

MU thanks you for your kind words Cool

_________________
We could always throw Tribbles at them.
[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
Etsi hoc corpus morietur, tamen ego perseverabo.
Back to top Go down
View user profile http://monkeyuniverse.kicks-ass.org/
DRUiD
Monkey God
Monkey God
avatar

Male
Number of posts : 4248
Age : 44
Country : Ireland
Posting Points (or spam points) : 1584
Registration date : 2007-02-21

PostSubject: Re: new here   Wed 28 Feb 2007, 11:00 am

Hey, I am sure my name will be familiar by now, just put a [TBH] in front and a "would you like to die" after it. Twisted Evil

Welcome to MU. sunny

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://monkeyuniverse.kicks-ass.org/
*TW*Mogilschik
Monkey
Monkey
avatar

Male
Number of posts : 63
Age : 57
Country : Germany
Posting Points (or spam points) : -9
Registration date : 2007-02-25

PostSubject: Re: new here   Wed 28 Feb 2007, 11:51 am

Hi Snow_Wolfess,

I already met you and i like to hear that you are feeling fine here.
You know I like the Wolves !
CU
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: new here   Wed 28 Feb 2007, 12:23 pm

Mogelshik... calm down man..no need to get too excited Laughing

Welcome to monkey universe cheers
Back to top Go down
Nexus
Admin
avatar

Male
Number of posts : 3999
Age : 37
Country : UK
Posting Points (or spam points) : 782
Registration date : 2007-02-16

PostSubject: Re: new here   Wed 28 Feb 2007, 12:32 pm

Welcome to Monkey Universe Wolfess glad to see you are enjoying yourself.

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile
Zachary
Monkey
Monkey
avatar

Male
Number of posts : 76
Age : 25
Country : Canada Eh?
Posting Points (or spam points) : -10
Registration date : 2007-02-22

PostSubject: Re: new here   Wed 28 Feb 2007, 1:54 pm

Welcome, hope you enjoy your time here at the Monkey Universe, May good fortune cross your path as it hasn't passed mine lol!
Back to top Go down
View user profile
[<Exodus>]Kane
Monkey
Monkey
avatar

Male
Number of posts : 87
Age : 1009
Country : United States of America
Posting Points (or spam points) : -15
Registration date : 2007-02-21

PostSubject: Re: new here   Wed 28 Feb 2007, 2:37 pm

*TW*Mogilschik wrote:
Hi Snow_Wolfess,

I already met you and i like to hear that you are feeling fine here.
You know I like the Wolves !
CU

Keep it to yourself man........lol affraid

Oh and we met as well. You constantly asked me new paths and where to find various holes, heh.
Back to top Go down
View user profile http://www.monkeyuniverse.net
*TW*Helios
Chimp
Chimp


Number of posts : 1
Posting Points (or spam points) : 0
Registration date : 2007-02-26

PostSubject: Re: new here   Wed 28 Feb 2007, 6:23 pm

hey snow_wolfess
welcome, we started here at the same time right? lol
anyway you seem to be doing ahell lot better then me lol....so far anyway
and i agree... the nomads are Evil lol
anyway i look forword to seeing you in space again lol
(*TW*Annihilation dont even go there, you got me in enough trouble aready lol)
Back to top Go down
View user profile
*TW*Mogilschik
Monkey
Monkey
avatar

Male
Number of posts : 63
Age : 57
Country : Germany
Posting Points (or spam points) : -9
Registration date : 2007-02-25

PostSubject: Re: new here   Thu 01 Mar 2007, 4:44 am

an information for those who don`t know:

The Selber Wolves are my local icehockey team! And I am a strong supporter of them, so i am friend of all kind of wolves too - even when i share my home with 3 cats.cat cat cat
Back to top Go down
View user profile
Lashan
Chimp
Chimp


Female
Number of posts : 5
Age : 27
Country : Canada
Posting Points (or spam points) : 0
Registration date : 2007-02-28

PostSubject: Re: new here   Thu 01 Mar 2007, 8:35 am

yes....TBH already hates me ^^ thx all for ur nice welcoming and id also like to give a special thx to the TW clan for helping me explore and get some nice stuff Very Happy
Back to top Go down
View user profile
DRUiD
Monkey God
Monkey God
avatar

Male
Number of posts : 4248
Age : 44
Country : Ireland
Posting Points (or spam points) : 1584
Registration date : 2007-02-21

PostSubject: Re: new here   Thu 01 Mar 2007, 8:46 am

What? My directions to Canada were not helpful? geek ...ok the ones to Dyson were a little better I admit.Wink

Of course you know we don't hate you. If I hated you I would not provide the entertainment you get out of me chasing you, instead I would just ignore you.

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://monkeyuniverse.kicks-ass.org/
Lashan
Chimp
Chimp


Female
Number of posts : 5
Age : 27
Country : Canada
Posting Points (or spam points) : 0
Registration date : 2007-02-28

PostSubject: Re: new here   Thu 01 Mar 2007, 8:49 am

i meant in the fact that for some reason alot of ur clan wants to kill me (according to yesterday anyway :p ) 3 TBH ships were called to NY to try to kill me but they all failed lol
Back to top Go down
View user profile
DRUiD
Monkey God
Monkey God
avatar

Male
Number of posts : 4248
Age : 44
Country : Ireland
Posting Points (or spam points) : 1584
Registration date : 2007-02-21

PostSubject: Re: new here   Thu 01 Mar 2007, 8:53 am

Nah you are not special, we do that to everyone, except for the not killing bit, I ain't happy about that part. Evil or Very Mad

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://monkeyuniverse.kicks-ass.org/
Nexus
Admin
avatar

Male
Number of posts : 3999
Age : 37
Country : UK
Posting Points (or spam points) : 782
Registration date : 2007-02-16

PostSubject: Re: new here   Thu 01 Mar 2007, 12:47 pm

Yeah she was asked for hull insurance of 400 k but decided to run and not pay instead. Due to it being 4am i felt it was time for bed.

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile
[<Exodus>]Kane
Monkey
Monkey
avatar

Male
Number of posts : 87
Age : 1009
Country : United States of America
Posting Points (or spam points) : -15
Registration date : 2007-02-21

PostSubject: Re: new here   Thu 01 Mar 2007, 2:39 pm

I had a scolding for trying to assist her though. My nomad side got the better of me......... cyclops

I have a plan though guys that will make all of you really DESPISE both of us. Watch this forum for more soon. What a Face
Back to top Go down
View user profile http://www.monkeyuniverse.net
{LP}Admiral-(NL)
Chimp
Chimp
avatar

Male
Number of posts : 6
Age : 24
Country : The Netherlands
Posting Points (or spam points) : 0
Registration date : 2007-03-06

PostSubject: Re: new here   Wed 07 Mar 2007, 5:45 am

Hmm Dragoness (I hope you don't mind I call you like that), I think I maybe will be coming back here too.... I'll think about it.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: new here   

Back to top Go down
 
new here
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Welcome to Monkey Universe! :: Guest Area :: Guest Book-
Jump to: